Hair rutina

Zbog ovog videa njezine kose, možda ipak vjerujemo Beyoncéinom (preskupom) beauty brendu

Slavna pjevačica objavila je video na Instagramu u kojem otkriva kako njeguje kosu proizvodima sa svojim potpisom

FOTO: @beyonce

Nakon dugih najava Beyoncé je prije otprilike dva mjeseca napokon izbacila svoju liniju proizvoda za kosu Cécred i tako ušla na sada već (pre)dugu listu poznatih osoba koje imaju svoje beauty brendove. Primjerice, prije samo nekoliko tjedana svoj je brend Wyn javnosti predstavila i Serena Williams. Ipak, Beyoncé je neka druga kategorija. Kako se kaže, s velikom moći dolazi i – velika odgovornost. Njena je beauty linija zato od samog starta pod posebnim povećalom obožavatelja, ali i cijele zainteresirane javnosti. Jedni su oduševljeni svime što dolazi s potpisom ove velike pop-dive koja je nedavno izbacila novi album Cowboy Carter i odmah utjecala na modne trendove. Drugi su jedva dočekali uputiti joj kritiku, kako zbog nove obrade pjesme Jolene, tako i zbog određenih problema vezanih uz njen beauty brend.

Kritike su uglavnom išle u smjeru toga da osoba koja u javnosti redovito nosi perike ne bi trebala stajati iza linije za njegu kose. S druge strane, u njenu obranu ide činjenica da je odrasla uz majku kozmetičarku koja je jedno vrijeme vodila i salon za kosu pa tako svoj interes i znanje prenijela na nju. Kako god, kritike su u međuvremenu postajale sve glasnije pa je Beyoncé, na radost brojnih pratitelja, sada odlučila objaviti video u kojem otkriva kako izgleda njena hair rutina uz proizvode iz linije Cécred. Video prati i njen voiceover u kojem objašnjava korake, ali i daje svoj komentar na određene kritike. Ukratko, kaže da postoji mišljenje kako ljudi koji nose perike nemaju dugu i zdravu kosu, a to, barem u njenom slučaju, očito nije tako. Sada za to ima(mo) i – dokaze.

U opisu njenog videa stoji da je održavanje plave kose na prirodnoj kosi kroz proteklih 25 godina jako utjecalo na stvaranje njene beauty linije, a iako je priznala da je teško obojanu kosu održavati zdravom i snažnom, zaključila je da je uz kvalitetne proizvode to moguće. Prema reakcijama ispod videa, vjerujemo da je mnoge uspjela pridobiti na svoju stranu, ali ne sumnjamo da će neki i dalje ostati skeptici. Ako ste u ovoj prvoj grupi, njene proizvode za kosu možete naručiti ovdje, ali imajte na umu da ćete za osnovne proizvode poput šampona i regeneratora, uz dostavu, morati izdvojiti stotinjak eura.